CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday 27 August 2011

1 August 2011, Ramadhan Datang Lagi..

Ramadhan bulan yang mulia lagi berkah buat kita semua. Aku sebagai hamba-Nya, bersyukur, sebab aku masih bernafas untuk merasai kemanisan iman dalam berpuasa untuk tahun ni. Badan memang letih. Tapi pahala yang kita dapat tak terhinggalah mulianya. Yang sedihnya, tahun ni, tahun last aku berpuasa di SMKSA . Aduh, kenapa birthday pun birthday last, puasa last, huuu ;( sedih. Tapi takpa, insyaAllah, tahun depan aku boleh sambut dengan cikgu2 dan kwn2 lagi.




Dalam bulan Ramadhan ni jugak la trial aku nak mai pun. Pergh! Jawab exam di bulan puasa cukup mencabar ! Aku exam pada 11 ogos yang lalu, memang best untuk first test. Bila dah sampai untuk test seterusnya, amatlah tersiksa jiwa ragaku. No wonder la senior cakap trial susah. Baru aku faham susah tu macam mana. Hahah.



Alhamdulillah, aku habis test tu pada 24 0gos 2011 dengan sempurna tanpa cacat cela. haha. 25 ogos merupakan hari terakhir persekolahan dimana sekolah cuti selama dua minggu untuk memberi laluan untuk menyambut Aidilfitri. psst2! Pengetua bagi duit raya ouh kat kami. rm 5. ok la kan. Topup >_<




0 comments: