CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday 27 August 2011

1 August 2011, Another Episode..





A new guy suddenly came to me and approach me with his polite attitude. Aww , he's one of my dream guy . I felt like my sweetest dream come true and i really thank to God for let me know him. Aku tau, dia tak sepatutnya hadir dalam hidup aku sebab aku tak sesempurna orang lain untuk sempurnakan hidup dia.
Mampukah aku bertahan dengan tohmahan yang aku dengar hampir setiap hari pasal dia kat sekolah? Aku cuma mampu berdoa, moga Tuhan lindung hidup aku,rezeki aku, jodoh aku dan ajal aku dari perkara yang keji. Nauzubillah.
Tapi, bahagiakah aku atas airmata orang lain ? Memang aku tak pernah terlintas lansung nak sukakan 'Mr. P' . Aku tahu kalau aku terima Mr. P, ramai yang akan bencikan aku. Ramai yang akan mengata pasal aku. Hanya kawan baik aku yang aku harapkan untuk sokong aku . Hm. Susah senang aku harap diorang akan selalu disisi aku.




Bak kata Tan Sri P.Ramlee ; saat yang bahagia datang sekejap saja,
ya. aku faham apa yang tan sri maksudkan tu. Dalam hidup kita, waktu gembira datang sementara saja , waktu sengsara akan menjengah kembali . Oleh itu, sementara waktu indah itu masih ada, hargai lah orang yang sayangkan kita dan orang yang kita sayang.

0 comments: