CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, 29 June 2011

29 June 2011 , Why he become like this ?

Kenapa dia jadi macam tu .
hm. nak buat macam mana lagi dah . Dia dah memang xsukakan aku . Tak pa lah fatin . Dia suruh kau 'go on with urlife ' .so, just go on with ur life. Susah ker. hm . Memang xsusah nak menjalani hidup yang aku dah jalani selama ni tapi sebelum ni, hati aku tak da sapa . Hanya ibu , abah and Allah yang jadi penghuni hati aku selama ni . Sejak dia hadir , hidup aku betul2 lengkap . Sempurna macam nasi dengan goreng , teh dengan ais , pizza dengan hut .. Betapa indahnya hidup aku waktu tu . Tapi sekarang , pop tinggalkan ia , nasi gor tinggalkan eng , loli tinggalkan pop .. Sedih gila kot . Setiap malam aku menangis teringat dosa aku kat dia . Setiap malam aku menangis minta pada Tuhan agar dia terima aku . Aku redha . Aku hanya mampu bersabar . Abah aku penah pesan kat aku waktu dia masih hidup , 'kita kena banyak2 bersabar, baru Allah dengar doa kita ' , aku sabar seperti mana abah suruh, aku berharap sangat Allah dengar doa aku . Aku sayang dia tapi dia percaya kat aku lagi ka setelah aku tipu dia ??? That's the biggest question keep playin' in my mind .. Aku pasrah dengan apa yang jadi . Kalau benda ni tak berlaku , aku takkan kenal siapa *********** . Aku tak mungkin akan jatuh hati kat manusia sesempurna dia . Aku tak mungkin susah nk bercakap dengan lelaki lagi selepas ni . Aku pun lebih kurang dia la , fobia dengan spesies yang berlawanan , nak cakap pun gagap . Pada aku , dia lah lelaki yang terbaik pernah aku kenal..

0 comments: