CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday 21 June 2011

30 March 2011 , Second Handwriting .

"friends forever ok?"
That word always being said but is it truly form your heart or just want to say it for a joke?
tak baik ar buat macam tu...kita kena ikhlas dengan kawan2 kita...kalau kita betul2 percayakan  dia sebagai kawan kita,adakah kita akan bimbang lagi dengan ayat BFF????tak kan??dari kecik sampai sekarang,saya ada banyak BFF...i mean best friend forever...not Boyfriend of Friend..hahahaah...funny right?
yelah...dari dulu,bila keluar je ke dunia,kita kawan dengan doktor dah...nak sampai ke tangan ibu kita dulu pun susah..kejap2 nurse tu pegang,kejap2 nurse ni pegang,,that means kita da mencipta persahabatan tu kan???tapi bukan antara kita dengan nurse2 tu..antara nurse2 tu dengan ibu kita la kan??bila balik ja rumah,kita da berkawan dengan orang tua2...fuh...dahsyat kan hidup kita???
Tuhan da atur dengan begitu sempurna perjalanan hidup ne...
Dalam hidup aku,aku ada ramai kawan ,aku mula 'hasilkan' kawan sejak aku berumur 2 tahun...my mom cakap I terlalu mudah berkawan = peramah...heheeehe..yeah rite..
sejak2 masuk tadika,terus kawan2 mula datang rumah,main sama2,belajar sama2...bez..
Bila da besar sikit, aku pindah ke tempat lain,,tapi bila jumpa balik, masing2 malu2...kan??kelakarnya waktu muda kita dulu2..
sekarang,aku dah besar...maksud aku bukan besar saiz sangat,ok??haahhha..sensitiv neh...
waktu sekolah rendah,aku ada
kawan2 shidup semati...ramai sangat..nak sebut sorang2 takut tidur lambat..haha...anyway,aku ingat mereka2 tu...sampai sekarang...sayang mereka2 tu sangat2...

Now,I'm in Form 5...ne kawan2 aku yang baik dengan aku...actually ada ramai lagi,tapi biarlah di hati..nanti  orang kata kita ne riak pula kan??hahha...
 and btw,guys,i love you all...so much..thanks 4 being a good friend...

shahirah and me.

durratul and me.

wanie azaham and her bf.



i love them.


0 comments: